מדידת שיחות

מודדים הצלחה

לעתים קרובות מוטלת על צוותי שיווק ומכירות משימה לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלהם. המטרה היא למדוד את החזר ה-ROI של קמפיין ולהשוות אותו מול העלות, ואז להתאים את הקמפיינים העתידיים בהתאם.

מדד חשוב לכל קמפיין שיווקי הוא מעקב אחר כמה שיחות נכנסות מהקמפיין. ישנן דרכים שונות למדידת נפח שיחות, כאשר כולן יש לקחת בחשבון בעת הפעלת קמפיין שיווקי.

בעזרת מעקב אחר שיחות, אתה יכול למדוד כל שיחה שהעסק שלך מקבל.

מעקב אחר שיחות הוא כלי רב עוצמה למדידת הצלחת מאמצי המכירות והשיווק שלך. עם שיחות נכנסות, אתה יכול למדוד כמה לידים מגיעים דרך קו הטלפון וכיצד הם ממירים.

שיחות יוצאות, לעומת זאת, נועדו בדרך כלל ליצור לידים – כך שתוכל למדוד מדדים יוצאים שונים כמו ביצועי מסע פרסום או שיעורי תגובה על סמך קריטריונים ספציפיים.

מדידת שיחות

על מנת למדוד שיחות, סוכן יצטרך לדעת את הזמן ואת משך השיחה.

ישנם כלים רבים שיכולים למדוד נתונים סטטיסטיים של שיחות. האחד הוא כרטיס החייגן שיספק מדדים לגבי משך השיחות שנמשכו, כמו גם כמה זמן הן נמשכות בממוצע.

מדדים מסוימים עשויים להיות חשובים יותר מאחרים ולכן חשוב לבחור את המדדים הרלוונטיים ביותר לצרכי החברה שלך.

בעת מדידת סטטיסטיקת שיחות, חשוב לבחור את המדדים הרלוונטיים ביותר לצרכי החברה שלך.

מדידת שיחות היא שלב חשוב בתהליך מעקב ה-cal. לדוגמה, כמה שיחות קיבלת ממודעה אחת או כמה שיחות קיבלת מקמפיין שלם?

יש הרבה פתרונות תוכנה שיכולים לעזור לך לעקוב ולמדוד את שיחות הטלפון שלך. הפופולריים שבהם הם: CallRail, Twilio SMS, LivePerson, Glitchless ו-Dialoge.

אנו יכולים למדוד את האפקטיביות של ערוצים שונים בקמפיינים השיווקיים שלנו על ידי מדידת מספר שיחות הטלפון המגיעות כתוצאה מהערוץ המסוים הזה. לדוגמה, אם יותר אנשים מתקשרים לעסק שלנו לאחר שראו פרסומות בגוגל מאשר לאחר שראו פרסומות בפייסבוק, נוכל לומר שגוגל יעילה יותר להנעת שיחות טלפון מאשר פייסבוק בהבאת לקוחות חדשים.

מדידת שיחות

מודדים

אנו מודדים שיחות מוצלחות לפי מגוון מדדים, כולל מספר שיחות, איכות לידים, גידול בצנרת המכירות, נפחים ליום ושיעור הצלחה יוצא.

איך מודדים שיחות מוצלחות?

ישנן דרכים רבות ושונות למדוד זאת. אנשים מסוימים עשויים להתמקד במספר השיחות שבוצעו ביום אחד בעוד שאחרים עשויים להתמקד באיכות הלידים הללו. ניתן למדוד איכות במגוון דרכים שונות, אך חלק מהשיטות הנפוצות כוללות נפח הלידים ואיכות הלידים באחוזים (כלומר, כמות הלידים האיכותיים ביחס לסך הלידים).

מדדים

המדד האמיתי לשיחה מוצלחת הוא התפיסה של הלקוח, אך ישנם אלמנטים מדידים נוספים שיכולים לעזור לך להעריך שיחה. אלה עשויים לכלול את הדברים הבאים:

  • שיעורי המרה. אלה מתייחסים לכמה אנשים שהוזעקו על ידי הארגון שלך, הסכימו לבצע פעולה על ידי ביצוע רכישה או ביצוע פעולה רצויה אחרת.
  • אורך השיחה. אלה מתייחסים לכמה זמן אנשים בשיחה הקדישו לדבר איתך. זהו מדד חשוב מכיוון שהוא אומר לך אם הם מעורבים במסר שלך או לא מתעניינים במה שיש לך להציע להם.
  • שביעות רצון מהשיחות. הכוונה היא למידת שביעות הרצון של האנשים בשיחה מהחוויה שעברו עם החברה שלך ונציגיה באותה שיחה או בסניף של החברה הקרובה אליהם.